Darbo galimybės

Sukurta 2014.03.13 / Atnaujinta 2019.10.29 13:01

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia kandidatų atranką sekretoriaus pareigybei užimti nuo 2020 m. sausio mėn. 2 d. Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas (pareiginės algos koeficientas nuo 5,89) ir sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pagrindiniai reikalavimai kandidatams:

turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
išmanyti raštvedybos, dokumentų tavrkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Privalumas - administracinio darbo patirtis, patirtis viešųjų ryšių srityje.

Pagrindinių pareigų apibūdinimas:

Ambasados sekretoriaus pareigybė reikalinga užtikrinti ambasados darbą su dokumentais, platinti informaciją ir teikti pirminę informaciją telefonu.

Šias pareigas einantis darbuotojas padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui. Atsiliepia bendruoju ambasados telefonu, teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus, susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis. Registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas. Pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus. Formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą. Padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą.

Sekretorius stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje. Platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją, atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose. Atlieka vertimus raštu. Sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą. Prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo. Vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Kandidatus prašome iki 2019 m. lapkričio 5 d. elektroniniu paštu [email protected] pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje (pasirašytą ir skenuotą), gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas, ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių darytą nuotrauką.

Pokalbis (interviu) su atrinktais kandidatais planuojamas 2019 m. lapkričio 12-15d.

Naujienlaiškio prenumerata